för liten väska?

Har precis varit hemma hos mamma där jag fick kläder som hon köpt på gina idag :D
Fick en ljus jeanskjorta, en snövit virkad tröja, en blå kofta och en blå rutig kläning. Blev super nöjd med allting så vill givetvis ha med allt upp till stockholm. Så nu när jag kom hem igen skulle jag lägga ner det i väskan och sen testa stänga (har varken fön eller plattång i än) men tji fick jag då det inte gick. Va bara till att ta upp en del saker och försöka igen. Nu går det hyfsat men har fortfarande inte lagt i allt, ojojoj..
Ser ut som jag får tänka om en del eller så får pappa ta med sig saker upp fall jag skulle glömma något :P

Jag får nog försöka lösa detta på något sätt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0