Hej sommar!

Det är så sjukt underbart väder idag. Verkligen älskar det. Har varit hemma hos Linn en stund och solat och hoppas på att jag idag fått lite färg :P
Vi njöt även av härlig musik och massa prat. Helt otroligt att jag hittat en person här uppe som jag klickar så bra med, tycker verkligen det är super bra. Och det är som jag och Linn sa idag, utan henne hade jag nästan varit ensam här uppe :P

Jag fick även bilderna av henne som hon tog i lördags så tänkte jag skulle bjuda på två sommriga bilder.
Själv ska jag göra vid mig då jag nyss kommit ut från duschen. Sen kommer väl barnen hem snart med. Då ska det lagas mat och lekas ute i solen vill jag lova :)






Jag verkligen älskar att sommaren är här! Nu hoppas jag den stannar med bara :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vilka härliga bilder! Men vi har också fått sol här nere nu, äntligen!!!

2010-05-26 @ 17:23:08
URL: http://alittlelife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0