I love the feeling!

Helgen va verkligen underbar och delades med helt fantastiska människor.
I fredags var det ju valborg och våren firades in. För min del gjordes det hemma på balkongen.
Först åt jag och Sofie super god mat som Sofie lagat sen när kom Ida kom blev det även jordgubbar. Vi fick även sällskap av Sofia och Martin x 2. Skratten och musiken ekade på balkongen och det va verkligen super trevligt. Det kändes som det verkligen va rätt sätt att fira in våren på, med nära vänner, god mat, god dricka, härlig musik och en massa skratt, jag menar kan det bli bättre?

På lördagen mådde man väl som man förtjänade då man gick och la sig halv 5. Fick iaf en del fixat här hemma innan jag körde mamma och hennes tre tjejkompisar in till stan på kvällen och åkte en runda förbi Ewas nya lägenhet och hejade på när hon och Robin målade :P

Igår tog man det lungt större delen av dagen och sen vid 6 åkte man in till stan för att möta upp Sofia så gick vi och handlade godis och sen bar det av till hennes och Martins lägenhet i lund där vi åt gott och sen chillade tv och film.

Idag har jag varit inne i stan för att prata med dom på ena sommarjobbet, varit på stället där jag provjobbade förra veckan för att prata med chefen och fick då två nya provtider samt myst på stranden med Ida.

Jag verkligen älskar den här känslan, att vara på väg på något sätt. Fick ett nytt samtal idag från stockholm och detta verkar bara helt underbart. Som det ser ut nu ska jag iaf åka upp och hälsa på. Kanske kan hålla det jag lovade Linn iaf då, att vara uppe inom en månad igen :P Vill verkligen upp till Stockholm nu.
Och jag måste säga att jag älskar att vara omringad av älskade, underbara vänner som alltid lockar en till skratt. Fast tårarna rinner och ilskan kokar så får ni mig att le och skratta. Ni är ljuset i det mörka!

Och Camilla, dags att komma hem nu! Jag saknar dig din lilla fis. <3



Tillsammans med er mina älskade vänner vill alltid ett leende leka på mina läppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0