I'm back!

Så var jag äntligen tbx i älskade Stockholm, anlände igår och nu vill jag aldrig lämna stället igen känns det som:P
Igår va Emelie super snäll och körde mig till flyget och som landade i Stockholm vid halv 4. Så va "hemma" vid 4-tiden. Då pratade man lite med allt och alla och sen packade jag upp väskan. Sen var det middag och sen lite tv tittande för barnen sen var det dags för dom att bortsa tänderna och sen åkte jag in till själva centrum för en cider och trevligt sällskap. Blev en massa skratt och det slutade med att jag hade ont i mina skrattmuskler, det är ett tydligt bevis på att man skrattat.

Idag har vi gjort läxor, målat naglar, jag har provkört deras minibuss och så har vi spelat wii:P Mycket trevligt men börjar bli lite småtrött:P Men en sak är säker, regnet som var igår och även lite idag kan inte hindra mitt leende från att leka på mina läppar. Jag trivs, kommer överens med alla och känner att allting passar och klickar.
Jag har verkligen barnet inom mig kvar. Och jag älskar det!

Veckan som kommer bjuder på en del körningar med barnen, lek, läxläsningar, skoj och även träffar med Linn. Kommer säkert hända en hel del med men inte som jag har koll på just nu :P



Vem gillar inte att blåsa bubblor ?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0