jobba, jobba

Ja då var det onsdag igen , tiden går sjukt snabt tycker jag. Klockan är snart ett och det är väl tid för mig att gå upp och äta frulle, göra vid mig. Vid fyra tiden är det tid för att provjobba igen och innan dess hoppas jag på att jag fått samtal från ... Hm ja det får vara en hemlis än så länge :P

Har egentligen hur mycket som helst som jag skulle vilja skriva ner men då det kan misstolkas och några inte ens borde läsa det är jag tyst, väldigt tyst på den punkten. Men en del av mina närmsta vet precis vad det är jag skulle vilja vräcka ur mig och just nu kanske det får vara nog. Men för helvete människor, tänk er för. För varje sak vi gör har konsekvenser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0