mysa film

Fast dagen inte varit speciellt ansträngande känner jag mig rent slut. Frossan sen igår kväll då jag frös så jag skakade tänder trots att jag hade skinjacka på mig och de andra stod i tröjor bara utan att frysa har dessutom hållt i sig vilket jag tycker är helskumt. Aja får bädda ner mig själv i sängen nu och kolla på en film. Imorgon hoppas jag på fint väder, då blir det till att sola i trädgården till barnen kommer hem. Sen ska helgen välkomnas med öppna armar, kanske med en bra film på bio?

Aja morgondagens planer får jag nog ta då eftersom det känns som jag har noll koll just nu:P
Vet att jag iaf måste diska undan i mitt lilla kök då det tydligen inte diskar sig själv :P

Nu ska jag fundera på vilken film som ska hålla mig sällskap i kväll men tror det blir twilight eftersom jag precis läst klart den boken för andre gången :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0