Regn?!

Hm idag har vi verkligen super mysko väder i här i Stockholm. Vid 9 vaknade jag av att det smattrade mot rutorna. Då kände jag bara jaha, då va det vår tur med dåligt väder nu då. Vid tolv vard et uppehåll och såg ut som det skulle bli sol. För tio min sen va det riktigt skyfall i typ 7 min och nu tittar solen fram? Hm, svårt att bestämma sig? Hoppas iaf med att det slutar med sol och att det blir sol imorgon då jag ska gå på skansen med tvillingarna :)

Nä nu ska jag snart bege mig till täby centrum med min äldsta flicka för att se the last song på bio. Ska bli super trevligt måste jag säga. Och efter det bär det av direkt hem till Victoria för min del där det bjuds på mat. Verkligen perfekt avslutning på en underbar vecka och en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0