Ska man eller inte ?

Den frågan stod jag inför precis jag bestämde mig för att man skulle:P Ni kanske undrar vad? Jo gå dom 100 m ner till coop för att köpa en chips påse och en cola flaska. Så nu sitter jag här med mina nyfunna vänner. Ikväll ska jag bara mysa tv och film och börjar med finalen av Jakten på Julia tyckte att jag såg att 27 dresses går på fyran ikv med så den får väl följa upp kvällen sen:P

Imorgon blir det bio med Caroline (min äldsta flicka) för att se the last song. Hon ska få det i födelsedags present av mig då hon fyller 11 i veckan men passar på att åka till Kroatien över sin födelsedag:P
Efter bion ska Victoria bjuda mig på middag. Kommer alltså få en super trevlig söndag och avslutning på en underbar vecka i mitt älskade Stockholm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0