Sofia kommer!

Oh just nu e jag så sjukt glad:D
My soulmate Sofia kommer upp till helgen, eller ja som det ser ut nu kommer hon redan på torsdagen:D
Kommer hon på torsdagen ska hon bo hos mig hos familjen torsdag-fredag och sen på fredag ska vi åka till pappas lägenhet för att bo där över helgen. Ska verkligen bli så sjukt skoj att hon kommer upp, har saknat henne. På torsdagen lär vi väl bara ta det lungt kan jag tänka mig. Fredagen blir det att va med barnen och sen åker vi till pappas lägenhet sen kanske det blir en runda på stan på kvällen. På lördagen blir det först en shoppingrunda som jag lovat Sofia och sen blir det tjejmiddag med ett gäng tjejer hemma hos Victoria och sen blir det utgång:) Sen blir det väl mest att återhämta sig på söndagen innan hon åker hem. Oh, den här helgen kommer bli sjukt bra det känner jag på mig :D Snälla gud, låt vädret hålla sig så här fint med bara. Allt blir nämligen mycket roligare när det är fint väder.


Jag och Sofia på min 18 års fest

Jag och Sofia på vår bal förra våren

Jag och Sofia på studenten


Den här helgen är inte ens slut men jag längtar redan till nästa helg trots att det kommer hända massa skoj redan i veckan, tex ska jag antagligen på skansen för första gången :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0