the sun

Solen verkar vara här för att stanna och det gillas starkt. Idag var jag uppe tidigt (ifs inte sovit så bra inatt så kan bero på det) och mötte upp Linn i mörby centrum vid kvart i tio för att åka in till stan och gå där en runda. Blev en lagom runda med lite present shopping för Linns del och en mysig fika. Just det, jag fick två bilder av henne som hon tryckt ut i svart och vitt. Dom två sommriga bilderna där jag sitter på hennes rygg som jag visade tidigare i veckan. Blev verkligen super glad så nu ska jag bara fixa en ram och sen ska jag ha dom på min byrå i rummet :) Tack igen snälla Linn och jag säger än en gång, vad hade jag gjort utan dig här uppe? <3

Gårdagen var väldigt lyckad. Vi började på en bar/restaurang i närheten av stureplan men då där va både ganska dyrt och dom hade inte speciellt god cider enligt mig och Linn bestämde vi oss för att åka vidare till Nivå 22 som är nya favvostället:P Både mysig lokad, härlig stämning och mycket BILLIGT. Vi delade på skratt, tabbar och prat i mun på varandra. Dock trodde nog dom vid bordet bredvid att det va lågstadiedisco då jag kan lova att dom egentligen inte hade åldern inne för att sitta där. Aja , sånna smällar får vi ta ibland:P  Kvällen var som sagt mycket trevlig men den slutade lite sämre tyvärr. Men vi får tänka posetivt, det hade kunnat gå betydligt värre. Och det är skönt att se att så många människor faktiskt bryr sig (var nu alla kom ifrån?). Aja färdig pratat om det negativa då det faktiskt bara va på slutet och vi hade verkligen super trevligt i flera timmar innan. Detta måste vi göra om snart, har ju ifs redan den 29/5 inbokad då det först är tjejmiddag som gäller :D



På bilden har vi gänget som förgyllde min gårdag, dock saknas Micke på bilden då han lekte fotograf hela kvällen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0