today is the day!

Så var det äntligen fredag, dagen vi alla längtat efter:D
Jag ska snart bege mig med saker till lägenheten, ska även köpa lite mat på vägen. Får hjälp av sötnöten Linn:D
Sen hem igen, göra vid sig, hämta den yngsta flickan på skolan och sen bär det av in till stan. Lämna barnet på hennes mammas jobb och sen för att möta Sofia :D Oh den här dagen kommer bli så bra, hoppas bara på lite bättre väder?!

Kom och tänka på en sak innan, jag har fått riktiga "sommarben" utan att veta hur:P Har två skrapmärken på ena foten (dom vet jag ifs att dom kommer från en klack:P), två märken på ena knäet, ett långt rivmärke plus ett blåmärke på ena låret. Frågan är hur jag lyckas med allt :P

Nä nu är det dags att börja bege sig till bussen :)
Bilden förklarar ganska bra hur jag känner mig just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0