Underbar helg!

Så var den här helgen slut. Den har verkligen varit helt fantastisk och det har hänt saker precis hela tiden, så som det ska va.
I fredags kom Sofia upp efter mycket om och men med förseningar med flyget osv. Men till slut var hon äntligen här! Då bar det av till grönan med henne, Linn, Fredrik, Micke och Jimmie. Blev en massa åkandes och man kände sig verkligen som ett barn igen när man sprang där mellan allt. Kvällen stora förvåning var det nog dock Sofia som bjöd på. Var nämligen så att vi tre tjejer skulle passa på att åka spöktunnlen medans killarna åkte frittfall (vi vägrade åka den) Men vi fick det tråkiga beskeedet att man bara fick sitta två i varje vagn. Sofia offrar sig och säger att hon kan åka själv. Så jag och Linn hoppar in i första vagnen. Kanske borde nämnas att jag typ la ner i hennes knä och skrek mig igenom hela turen medan Linn kramade mig och skrek i kapp bäst hon kunde. Lättskrämda jävlar är vi:P Iaf så kom vi till slut ut från den "hemska" turen och stod och väntade på att Sofia skulle komma ut ensam i sin vagn. Tji fick vi för ja ut kom hon men inte ensam. Bredvid henne satt en kille vid namn manfred. Tror ni vi blev förvånade eller? Jag och Linn fullständing brast i skratt och sen kunde nästan inget stoppa oss fråns vi hörde kommentaren "det känns i pungkullorna" från killen bakom oss när vi åkte flygande mattan:P Och sen på båten när vi fick träffat på Johan sparrow. Vi kom med frågan kommer du här från stockholm? svaret blev; nä jag seglar mest. Rätt klockrent måste jag säga:P Efter grönan bar det av för en runda till nivå 22 och sen hem.


Inte allt för smickrande bild men kul hade vi:P


Grabbarna va också med såklart men fråga mig inte varför alla sitter med händerna uppe:P

Lördagen började med att jag och Sofia gick och shoppade. Sofia har nog slagit nya rekord i att spendera pengar på kort tid:P Men kul hade vi och mycket fint hittades. Sen fick vi ont om tid så snabbt hem, fixa sig och sen bar det av hem till Victoria där det bjöds på lasagne. Va verkligen super gott och super trevligt. Efter det var vi ett gäng på 5 stycken som gav oss av in till stan för att dansa rumpan av oss. In på grodan sergel, Sofia och Linn utbrister där är ju "Robinson Robban". Vet inte riktigt hur jag, Linn och Sofia hamnade vid deras bord men det gjorde vi iaf. Tror det dröjde två min innan "robinson robban" började prata om sig själv som tredje person, något störigt. Så vi drog oss därifrån, letade rätt på våra pojkar och sen dansade vi till både fötter, ben och allt annat inte orkade mer.



Jag, Sofia och Linn inne på grodan sergel

Och idag sov jag och Sofia länge och sen bar det av in till stan, mötte upp Fredrik och sen gick vi till tacco bar för att käka. Mums måste jag säga, speciellt då vi fick en tallrik med nachos gratis:P
Sen åkte Sofia hem vid 4 tiden:( Då blev det lite tittandes i affärer för mig och Fredrik och sen ringde Linn och frågade om vi ville följa med henne och Micke på bio och se Prince of persia. Sagt och gjort så träffades vi på hötorget för att köpa biljetter sen åkte jag hem snabbt för att lämna lite saker och sätta på mig mer kläder och sen bar det av in till stan igen. Filmen var mycket bra och jag kan bara säga en sak, SE DEN!
Perfekt avslutning på en underbar helg. Har verkligen haft the time of my life. Har jag sagt innan hur mycket jag älskar Stockholm?


Sofia idag på pappas balkong

Tack raring för att du kom upp. Har verkligen varit super trevligt. Och räknar med att du kommer upp snart igen då du hädanefter bara kan tänka dig att shoppa i stockholm;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0