ut med det gamla och in med det nya

Nu har även vädret här i stockholm tyvärr blivit sämre. Hoppas dock att det blir bättre igen till senast helgen.
Gårdagen spenderades med tvillingarna, Linn och hennes bebis på skansen. Har aldrig varit där innan så va kul att se vad alla pratat om :P. Hade en super mysig dag och hade tur med solskenet och att det var lagom varmt för att gå där :). Efter skansen åkte vi hem och hoppade lite studsmatta, dansade lite då dom ska ha melodifestivalen på sin skola. Sen lagade jag mat och efter det bar det av in till stan för min del. Där träffade jag dels pappa och fick nycklarna till lägenheten som jag och Sofia ska sova i till helgen :). Och sen bar det av vidare. Blev en del prat om gammalt och nytt och jag bestämde mig för att kasta ut det gamla, bokstavligentalat. Jag kastade något som på sätt och vis varit en del av mig i ca ett halvår rakt ner i en soptunna. Kändes ganska bra faktiskt. Som sagt, ut med det gamla och in med det nya tycker jag låter som en bra sak och verkligen något att eftersträva. Är trött på att leva kvar i något gammalt, vill ha in allt nytt i mitt liv ist.

Idag är det verkligen super tråkigt väder utanför fönstret, grått och kallt. Så blev ingen solning idag men snart kommer barnen hem och då bär det av till stallet. Sen ikv kanske jag ska träffa pappa eller bara ta det lungt med en film :)


Bild på mig och Linn igår från skansen.
Vitt linne, gina tricot
Svart kofta, hm
Svart kjol, indiska
Brun väska, ullared
Ring, hm

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

vad slängde du ? :O <3

2010-05-25 @ 19:38:46
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0