you'll sleep here, i'll sleep there

Why d'ya have to be so cute?
It's impossible to ignore you
Must you make me laugh so much
It's bad enough we get along so well



Nu kallar sänger för mig och jag funderar lite på om den här natten kommer bjuda på en liknande dröm som jag hade inatt, är ifs inte säker på om det bara är en dröm eller om det faktiskt även håller på att bli min verklighet.
Tiden får helt enkelt utvisa och på vägen dit kommer jag njuta som aldrig förr. Jag är lycklig, är i min fristad och har verkligen hittat mig själv igen. Jag har även världens bästa vänner och familj. Kort och sagt , jag är lycklig och tiden för utvisa hur allt annat blir men fram till jag vet kommer jag att njuta av varje sekund i mitt liv, förhoppningsvis mitt liv i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0