the runaways

Jag och syster har precis kollat på filmen "the runaways". Riktigt bra film och Kirsten Stewart och Dakota Fanning gör ett otroligt bra jobb. Dom, spelar sina roller bra och verklighetstroget och det kommer efter den här filmen bli svår att se dom i andra roller (typ twilight) då det känns som man alltid vill se dom på det här sättet. Lite halvslitna, höga som hus, fräckt klädda och riktigt Rock and Roll. Jag tror bestämt att jag fått en nyfavorit film. Oh, musiken i filmen va bara så sjukt bra!

Varför levde man inte på 70 och 80-talet?
Och en annan sak som jag verkligen konstaterade under filmen är att modet är på väg tbx och jag älskar de!
Dakota Fanning (som spelar Cherie Currie) Har tex på sig ett par mörka jeans, ett brunt bälte och en lite ljusare jeansskjorta i en av scenerna. Hur hett är inte det liksom?!


Se filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0