tiden springer iväg

Så va det torsdag, dagarna här hemma bara springer iväg. Har egentligen inte gjort något spec ändå känns det som jag gjort massor. Myst med familjen, träffat vännerna, städat lite här hemma bland mina saker. Idag ska jag bara ta det lungt och antagligen börja packa då jag åker tbx till Stockholm på lördag. Vet att jag sagt att jag skulle vara sjukskriven i två veckor men då jag har fått beskeedet om att jag inte har körtelfeber tyckte läkaren som sjukskrev mig att det va ok att börja jobba igen. Jag har faktiskt saknat allt där uppe så ska bli kul att komma upp igen. Shit jag kan inte låta bli att slås av tanken hur svårt det kommer att bli i slutet av november då jag måste säga hejdå på riktigt. 

Nu ska jag ta vara på dom sista dagarna här i skåne för den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0