1 september

Så var det en ny månad. Den första höstmånaden vilket betyder att sommaren är över :( Usch, önskar det kunde vara sommar året runt. Det hade verkligen inte varit helt fel.

Idag gick jag upp i hyfsad tid men tog det ganska lungt fram till tolv. Sen va det tvätt som skulle fixas, säng som skulle renbäddas och sen gjordes det äpplemos för första gången i mitt liv. Barnen tyckte om den så misstänker att den blev lyckad:P

Blev även helt klart idag att en av mina absolut närmsta vänner, Camilla, kommer och hälsar på mig en helg i oktober. Ska bli super skoj att få visa henne mitt liv här uppe och att hon ska träffa "mina" barn osv.

Nu håller jag på med maten men den är inte klar från vid 20 över sex så blir sen mat idag. Sen har jag barnen fram till typ 8. Antagligen kommer Fredrik hit en runda också efter sitt jobb.

Imorgon blir det stan för att försöka få tag på de svarta bootsen jag vill ha och ett svart oversize linne.
Men det återkommer jag med om imorgon:P

Nu ska jag fortsätta med maten och hoppa lite på studsmattan med barnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0