Jag borde..

Idag är det många saker jag borde göra eller ha gjort, men ist ligger jag fortfarande i min säng.
Har iaf fått igång två maskiner tvätt så det är ju alltid något men jag borde få på mig kläder nu. Ta en dusch, göra vid mig och sen få på mig kläder rättare sagt. Jag hade dessutom planerat att jag skulle äta årets frukost men som vanligt så va jag inte alls hungrig när jag vaknade. Har iaf sett "rädda willy 3". Dom filmerna e så sjukt fina tycker jag. Nä nu måste jag komma ur sängen, duscha osv och sen fixa all disk jag samlat på mig på mitt rum.
Usch den här dagen känns inget bra tycker jag och ändå ligger jag kvar i sängen än.
Är väl så ibland helt enkelt, visa dagar känns bra, andra inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0