tråkigheter

Anledningen till att jag varit dålig på att uppdatera är att det hänt massa tråkigheter den senaste veckan.
En bilolycka som tog en näras liv, cancern som bestämt sig för att besöka en annan nära och resultatet av för många års rökning som hittat en tredje. Utöver det har jag blivit sjuk igen, den här gången provar jag på stämbandsinfektion vilket gör ont som fan och man hostar som en idiot och har knappt någon röst.

Men nu hoppas jag att allt vänder, att vi som är sjuka blir friska och att allt löser sig till det bästa.
Har shoppat lite kläder den senaste tiden från Vero Moda så jag är förbered på att börja jobba där på måndag så har ni tur kanske jag orkar visa er de plaggen imorgon, iaf några kanske :)

Nu väntar jag på att födelsedagsgrisen Emelie kommer förbi på en skål glass och lite snack.
Sen kommer Patrik vid fyra och då väntar en kväll med film, mys och sushi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0