varning för virus

Jag började känna mig pepp, frisk och redo för att börja blogga igen.
Hade lagt fram lite olika dagens som gått varma den senaste tiden samt de nya plaggen från Vero Moda som jag verkligen total älskar btw och dom är så rätt inför vår och sommar (självklart går alla tröjor i ljust, off white, vitt osv:P)

Men ist åkte jag på årets huvudvärk igår natt. Vaknade igår med årets(läs tidernas) värsta huvudvärk. Bar av till akuten med mamma och där mötte även pappa upp oss senare. Togs massa blodprov och även ryggmärgsprov men eftersom idioterna inte kunde sticka ordentligt stack dom mig 7 gånger, ont som fan gjorde de och drogad de va man:/

Visade sig iaf att jag har fått virus på hjärnhinnan, yippie! Som tur är var det iaf ofarligt och ska försvinna av sig själv på ungefär en vecka men under tiden kommer jag ha huvudvärk som heter duga och duktigt med illamående, skoj va?

Känner redan nu att huvudet börjar snurra så ska gå och lägga mig nu trots att jag redan sovit typ hela dagen. Orkar jag imorgon ska jag in till stan och fika med Emelie, Camilla och Julia. Håll tummarna för mig att jag kommer iväg. Gör jag det så lovar jag att uppdatera med massa våriga bilder med dagens osv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0