fjärde advent

Så var det fjärde advent och det är mindre än en vecka kvar till jul. Känns lite märkligt då jag har noll julkänsla. Önskar ju nästan att det skulle börja snöa för då kanske man iaf hade fått lite julkänsla.

Jag började iaf min dag med en liten sovmorgon sen fixade jag lite julklappar med hjälp av syster på telefonen. Sen städade jag lägenheten, dukade för ikv då pappa och sunett kommer på middag och sen gick jag ut och joggade i en kvart. Nu har jag precis gjort lite sit ups och "rumplyft" nu kallar duschen och sen får vi se hur jag väljer att spendera resten av dagen. Eller ja till 18 då pappa och sunett kommer. Jag vet iaf om att jag måste handla mat så vi har något att äta.

Nä som sagt, duschen NU:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0