luftvägskatärr

Kom hem från vårdcentralen för någon timme sen, åkte direkt dit efter jobb då jag haft hosta några dagar så kände att jag var tvungen att få hostmedicin men riktigt så enkelt va det visst inte.
Första nekade dom mig vård på vårdcentralen i vellinge för att jag inte är skriven där, sjukt tycker jag.
Sen va dom ifs jätte snälla i höllviken och skakade fram en tid fast det egentligen inte fanns några men fick då sitta där och vänta i en timme. Sagt och gjort. Fick träffa en super trevlig läkare, tog han 30 sek att konstatera att jag har luftvägskatärr på gränsen till lunginflammation. SKOJ! Så nu ligger jag ner krupen i soffan och kollar lite serier. Funderar på om det blir någon mat eller inte, ska iaf sova tidigt för måste till jobb och plocka upp våra nya varor. Måste man jobba så måste man, då spelar de inte någon roll fall man är sjuk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0