nyår 2010-2011

Nu, väldigt mycket försent tänkte jag bjuda på vad jag gjorde på nyår.
Dagen började med att jag vaknade upp hos älskling. Vi gjorde vid oss och sen åkte vi och hämtade stolar osv som behövdes och sen körde vi hem till mamma där middagen skulle äga rum.
Vi började laga mat osv och vid tre tiden kom Emelie och Maja och hjälpte oss och vid halv fyra kom Johan och Anna. Och sen kom resten av folket vid halv fem. Vi blev 13 st vid bordet och vi hade verkligen super trevligt. Åt gott och hade det super trevligt.

Vid åtta åkte vi in till stan där festen skulle fortsätta hemma hos Maria och Ralle. Dom fick en super fin amerikakoffert av oss alla eftersom det var inflyttningsfest med. Och om man ska tolka Marias min blev iaf hon super nöjd.

Sen fortsatte festligheterna, raketerna smälldes vid tolv och sen va vi ett gäng som åkte tillbaka till höllviken vid halv 2. Hade en super trevlig kväll med nära och kära, precis så som nyår ska vara!


Under middagen

Under middagen

Under middagen

Under middagen

Efter middagen

Kofferten som dom fick

Tolvslaget

Nyårs kyssen på tolvslaget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0