ugglor

Jag vet egentligen inte när de började, ett år sen kanske, men jag har total förälskat mig i ugglor.
Jag vet inte vad det är som är så spec med dom men jag vill ha allt med ugglor på, spec smycken då.
Än så länge har jag en väggdekor med ugglor (dock ej uppsatt än) en ring, ett par öronhänge och sen en berlock till mitt tomas sabo armband. Tror de va allt men inte helt säker:P

Men så klickade jag precis in på stylebytyra.se (där jag köpte min andra ring) och såg att dom fått in mer smycken med ugglor. Dock höll jag mig själv i örat och bestälde "bara" hem en ring och ett halsband.


Halsbandet

Ringen.

Visst är dom bara för fina, vill ha dom nu :D
Tack Tyra för att du gör så otroligt fina smycken som man bara total förälskar sig i.
Kan även avslöja att tre julklappar plus systers ena 18 års present kommer även dom från den här underbara hemsida. Jag borde få guldkort där snart kan man tycka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0