Är våren här?

I två dagar har solen skinnit starkare än tidigare i år.
Minusgraderna är borta och fåglarna kvittrar i kapp.
Jag älskar varje sekund av det.
Igår var jag ute på crossbanan hela dagen och kollade på när Patrik körde sen åkte vi en snabbis in till stan och efter det åt vi middag hemma hos hans föräldrar.
Nu funderar jag på hur jag på bästa sätt ska ta vara på den här dagen.
Funderar på att åka in till stan, gå och titta på folk och kanske ta en fika.
Ska se om Patrik har städat klart det han skulle snart eller om jag kanske ska försöka locka med mig mamma ist.
Nä stan blir det nog, så nu måste jag platta håret, sminka mig och klä på mig.
Blir något vårigt idag, kanske kjol?
Och solglasögon, ja solglasögon blir det:D


Bjuder på en bild från när jag var i Göteborg i mars förra året.
Man har ändå förändrats en del. Det långa mörka håret är tex utbytt mot ett kortare rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0