första utefikan

Jag fick som jag ville igår. Patrik va klar med det han skulle göra ganska tidigt så vi åkte in till stan.
Tittade lite i affärer och fikade ute för första gången i år. Vi fikade på Pronto som ligger på lillatorg, detta stället är verkligen ett av mina personliga favorit fik. Ska ni fika där prova deras kladdkaka, den är att döda för!
Va iaf super mysigt, vi satt och tittade på massa folk och bara hade det mysigt. Man kan väl säga att vi välkommnade våren med öppna armar.

Fler soliga dagar, fler dagar med plusgrader, fler dagar när man bara behöver ha skinjacka.
Det får dock gärna bli lite varmare med:P

Två bilder från igår :)


Solglasögonen kommer från gina och dom fick jag förra helgen från min underbara pojkvän
Halsduken är med från ginka
Pälsvästen är en favorit och kommer från vila
Skinjackan är köpt på Carlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0