Grå måndag

Det rent grått utanför förnstret trots att solen verkade vilja ta sig fram vid halv sju imorse.
Tråkigt för jag hade tänkt dra med mig pojkvännen ut och åka rullor ikv men det ser ut som det ska bli regn med när som så får se vad vi hittar på ikv ist.

Har varit i Trelleborg idag nu på förmiddagen. Va på arbetsintervju på jc. Tyckte det kändes bra men får se hur de gick i slutet av veckan eller början av nästa.
Sen fick jag reda på att en annan dörr stod halvöppen för mig vilket gjorde mig riktigt glad, får veta ikv eller på onsdag om den stängs igen eller om den öppnar sig helt. Håll tummarna för mig :D

Nu ska jag diska undan och städa lite här hemma sen får vi se vad som händer idag, ska iaf ta något att äta för är svin hungrig:P

Bjuder på dagens med idag

Linne; carlings             Älskar ryggen på linnet, bhn kommer från gina
Kjol; monki
Knästrumpor; gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0