Ops I did it again

Jag satt och blev extremt sugen på att tattuera mig igen när jag Erica och Frick satt och fikade för vi satt om pratade. Så sa Erica att där hon tattuerat sig ligger precis där vi satt, Tatto shop på engelbrektsgatan. Så vi bestämde oss för att gå dit och kolla när do mhade tid och va de skulle kosta för att göra den jag ville göra.
Men dom hade tid på en gång och priset va bra så 30 min efter vi gick in där gick jag ut med en ny tattuering :D


I hope you have the time of your life, min syster sjöng dom orden för mig på min student för snart två år sen <3

Är verkligen super nöjd och den gjorde inte alls lika ont som jag trodde atr den skulle göra. Ska jag va ärlig gjorde den första 10 gånger mer ont och jag hade inte alls behövt oroa mig för den här, dessutom gick den på 10 min:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0