Sjuker igen

Som sagt, man ska inte ropa hej förtidigt. Jag blev i onsdags dlig igen, fick för mig att det var jätte lämpligt att kräka blod. Riktigt äckligt och det fick bära av rakt ner på akuten. Fick som tur är komma hem på kvällen igen men väntar nu på att få tid för att få en slang nerkörd i halsen för att kolla hur det ser ut i min mage. Mysigt va? Sist jag gjorde den undersökningen trodde jag seriöst att jag skulle dö så frågan är hur det går den här gången.
Aja tiden får väl utvisa.

Skulle egentligen ha jobbat igår men fick ställa in det så både igår och idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Har ifs städat idag men det brukar ta typ 30 min och det tog mig typ tre timmar idag. Inte lätt när man måste vila hela tiden men det blev fint iaf :)

Nu har Patrik kommit hem så vi ska väl snart gå och handla lite, jag ska hoppa in i duschen och sen ikv ska vi hem och äta hos hans föräldrar. Efter det blir det nog bara någon film och sen sängen.


Bjuder på en bild från i sommras bara för att jag längtar så otroligt mycket till just sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0