I could really use a wish right now

Jag vet att man inte ska önska sig för mycket och att man ska vara nöjd med det man har. Men just nu hade jag verkligen behövt en eller två önskningar som slog in.

Önskning ett, att jag fick ett par tusen mer i lön så jag kunde åka upp till Ida så befinner sig i mitt älskade Stockholm. Men pengarna jag fick med lönelappen gick i större del åt att betala räkningar som inte blivit betalada tidigare då jag inte haft någon inkomst eftersom jag varit sjuk. Kanske borde önska att jag aldrig blev sjuk ist...

Önskning två, den är privat och inget jag kommer skriva här. Jag vet, några av mina närmsta vet. Det räcker för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0