klädbomb

Har shoppat lite nya kläder de senaste dagarna. Eller, förlåt jag rättar mig själv, jag har fått en del kläder av pappa till styvsysterns student och sen har jag även handlat lite kläder själv.
Därför tänkte jag bjuda på bilder på dessa samt hur jag tänkte matcha dom, låter bra va? :D


Svart virkad t-shirt
Snygg att ha till jeans shorts i sommar med bara en bh under.
Samt så ska jag ha den till den här kjolen på styvsysterns student.

Färgglad kjol i typ hallonrött med lite orange i, kan man säga så?
Passar förutom till den virkade t-shirten till oversize linnen eller tajta.
Över kjolen och tröjan tänkte jag ha den här kavajen

Vit snygg kavaj.
Har haft lite svårt för detta plagg tidigare men så fort jag fick den på mig insåg jag att det kommer att vara ett av sommarens it plagg för min del.
Super snygg att ha utanför färgglada linnen till typ jeansshorts eller över någon söt sommar klänning.
Ja egentligen passar den till allt och jag kommer nog köra den till det mesta.
Tillexempel till de här snygga linnet.

Snyggt linne i härlig färg som passar till allt när man blivit lite brunare:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0