Min Ewa

Ewa har precis åkt hem. Vi har ätit massa mumsigt och kollat två super filmer:D
Sen lämnade hon ett fint "brev" till mig. Fina älskade Ewa <3

"Manda. Du är min lillasyster. Jag går igenom eld och vatten för dig. Vår vänskap är en av de viktigaste sakerna i mitt liv. Bråkar någon med dig, så bråkar de med mig. Du vet hur jag fungerar och jag kan ta en kula för min familj och du är min familj. Du är en helt underbar människa. Du är stark, fantastisk. Har någon annan en åsikt så får de problem. Ingen ska vara dum mot min lillasyster.
Kia kaha-vårt motto, vår vänskap.
Du och jag, hand i hand genom livet.

Jag älskar dig min hallonklubba

Din storasyster Ewa"

Det är när man får sånt här som man inser vilka fina och underbara vänner man egentligen har och hur lyckligt lottad man är. Jag älskar dig bigsis, alltid vi! Tack för att du finns och alltid kan locka fram ett leende på mina läppar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0