blandade känslor

Imorgon, direkt efter jobb sätter jag mig i bilen som ska ta mig till mitt älskade stockholm.
Kan säga att det är med blandade känslor jag tänker på helgen som kommer.
Det ska verkligen bli super kul att få vara i staden som är som ett andra hem för mig, likaså att få träffa familjen som jag levde i under 6 månaders tid.

Men samtidigt så känner jag en liten klump i magen. Alla minnen från förra året väcks till liv igen och anledningen till varför jag lämnade stockholm så hastigt kommer ifatt mig.

Men till största del längtar jag verkligen till att vara i min fristad igen. Och den här helgen ska det skapas nya minnen, med nya människor.


Jag för lite mer än ett år sen,
bara någon vecka innan jag lämnade staden och människor som varit mitt allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0