det bästa från 70- och 80-talet

Igår va det äntligen dags att fira att jag blivit 21 med några av de närmsta.
Vi gjorde det genom att klä oss med det bästa från 70- och 80-talet och det blev en härlig blandning av glamrockare, hippies, idrottsproffs och riktiga 80-tals tjejer. Va riktigt skoj att alla gott in för det och man fick sig verkligen en hel del skratt. Efter ett par timmar här hemma begav vi oss vidare in mot Malmö och mitt första besök på slakt. Kan även säga att det var det sista för fy tusan va där va tråkigt:P

Men jag hade en riktigt bra kväll här hemma och innan vi begav oss dit så de plus alla fina presenter tackar jag alla för.
Lovar att jag ska bjuda på bilder så fort jag laddat kameran, batteriet tog nämligen slut igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0