krav

Jag befinner mig på ett ställe i livet där jag ställer otroligt mycket krav på mig själv.
Detta är både på gott och ont tror jag. Enligt mig behöver man krav på sig själv samt att man sätter upp personliga mål för att kunna lyckas men det kan lätt bli för mycket med. Och just nu tror jag nästan att jag sätter lite för höga krav på mig själv, jag glömmer nästan bort att ha kul påvägen dit, till mitt mål, och det är väl egentligen det allt handlar om? Att man ska ha kul och njuta?

De senaste dagarna har det här hemma pratats en del om att flytta till Stockholm. Jag hade verkligen velat detta. Drömmen är att jag då, när jag flyttar, om jag flyttar får möjlighet att öppna en build a bear workshop butik där. Dröm jobbet i dröm staden. Kan det bli bättre?

Men inga för höga krav, jag ska ta dagen som den kommer och njuta av allt på vägen dit. Och göra varje sekund bättre än den förra...

Nu ska jag avnjuta en del sekunder på att titta på greys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0