Nu jäklar!

Kom hem från gymmet för en timme sen, körde stenhårt i ca två timmar och det känns så jäkla skönt!
Nu ska extra kilona bort och jag ska bli i form så jag kan börja tävla med crossen i år.
Har faktiskt lagt upp lite schema för mig själv, minst tre dagar i veckan ska jag spendera på gymmet.
De dagar jag inte är där ska jag gå i snabbt tempo i minst en timme och sen är det väl iaf minst en dag i veckan som kommer spenderas på crossbanan. Dessutom ska jag va nykter iaf tre månader, fram till den 18 maj eller så kör jag fram till den 7 juni då min syster tar studenten. Får se hur långt jag kommit på min resa fram till dess iaf. Men som sagt, nu är det dags för mina 10 extra kilo att försvinna. 

Nu ska jag faktiskt belöna mig själv med att kolla på det senaste avsnittet av gossip girl 


Bjuder på en bild från tiden då man dansade 5 dagar i veckan och va vältränad som få.
Den formen ska jag få igen, så enkelt är det bara.
Och målet är att klara de på tre månader. Va säger ni, tror ni att jag klarar det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0