söndag

Så va det söndag igen och snart är den sista helgen innan jag börjar jobba över.
Jag såg till att börja dagen på ett bra sätt, ett kort pass på gymmet. Hade gärna tränat längre men det hinner jag tyvärr inte med :( För vid halv ett bär det av på namnkalas för Roy. Ska bli super trevligt :D
Så nu måste man se till att göra sig i ordning :P
Sen ikv blir det middag och mys hos mamma och syster, perfekt avslutning på den här helgen:)


Veckoplaneringen för nästa vecka ser typ ut såhär.
Måndag; Jobb, gymma
Tisdag; Jobb, gymma
Onsdag Jobb, gymma
Torsdag; Jobb, gymma
Fredag; Jobb
Lördag; Cross
Söndag; Gymma

Och därmellan tänkte jag klämma in några träffar med tjejerna osv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0