tre dagar i rad

Jag har för första gången i hela mitt liv gymmat tre dagar i rad. Det känns så sjukt bra och idag när jag stod där på löpbandet och såg att jag idag kom längre än för en vecka sen på samma tid samt att jag orkade ta tyngre vikter kändes det ännu mer bra. Jag börjar på riktigt tro på att jag kan klara mina tio kilo, finns ifs inget val dom ska bort! Och det är nog som så många säger, man mår bättre av att träna. Jag gör det iaf. Och sen är det ju bara ett stort plus att man kanske vågar visa sig i bikini och alla andra kläder som man tycker är snygga till sommaren. Jag va ju lite feg med det förra året på grund av min vikt men nu jävlar nu är snart den vanliga Amanda tbx igen och jag verkligen älskar det!

Ikv blir det till att lyxa till det med sushi, inte helt fel:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0