söndag

Imorgon är det ny vecka. Kommer att ske en del saker så håll tummarna för mig.
Kommer dels få reda på om jag fått ett jobb som antagligen är på 100%. Ska även på intervju på skolan jag sökt till, har ju sökt till en ky utbildning i malmö fall jag nu inte skulle få jobb. Så som sagt, håll hårdast tumamr för att jag fårr jobb innan hösten och om jag inte får de så för att jag kommer in på utbildningen.

Övrigt då? tisdag blir de jobb plus mat hos Patriks föräldrar, onsdag segling, torsdag och fredag student, lördag seglings tävling.

Mormor är på bättringsvägen, allt går frammåt. Jag saknar bara ett jobb så jag kan göra allt det jag så gärna vill göra. Men mest av allt vill jag ha jobb så jag kan ge bort något jag verkligen skulle vilja ge bort till min älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0