1 maj

Så är vi inne i den sista "vår månaden" men de sista dagarna har nästan kännts mer som sommar. Speciellt med tanke på de fina linjerna som redan pryder min kropp. Dock är inte min kropp riktigt redo för sommar månaderna än men jag hoppas att det kommer bli ändring på det inom kort.

Va längesen jag skrev här, mycket har hänt men ändå känns det som inget. Känns lite som om man satt fast och inte kommer någonstans, allting bara snurrar om och om igen. Låter det knäppt? Om de gör de så kanske de beror på att själv knappt vet vad jag menar.

Då man är lite sliten fortfarande sen gårdagen så tänkte jag gå och sova nu. Har en del som måste göras imorgon, ringa om a-kassa, deklarera, "möte" osv.. Tänkte mest bara säga hej här. Förhoppningsvis skriver jag snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0